FAQ

Spørgsmål og svar om arbejde i Brazil-boden

.

OM TILMELDING:

Q: Jeg vil gerne være frivillig medarbejder i jeres madbod. Hvad gør jeg?A: 

Gå ind på hjemmesiden https://www.holdsport.net/klub... og tilmeld dig i boksen.

Q: Hvad sker der, når jeg har tilmeldt mig?

A: I første omgang får du en bekræftelse af din tilmelding. Derudover bruger vi din mailadresse, når vi skal udsende nærmere information. Du vil få oplyst tidspunkter for infomøder, hvor armbånd udleveres, kort før festivalen. Det er påkrævet at deltage på et af infomøderne. Bor du udenfor Sjælland, kan der i enkelte tilfælde dispenseres, men det kræver godkendelse fra styregruppen.

Q: Jeg har tilmeldt mig, men har ikke modtaget noget…

A: Du har muligvis indtastet din mail-adresse forkert. Al vores kommunikation foregår på mail, så det er helt afgørende, at du indtaster din mail-adresse korrekt. Det kan også ske, at vores mails er havnet i en junkmail-mappe. Hvis du ikke kan finde dem, så prøv at skrive til hvidovrevolleyballklub@gmail.com.


Q: Jeg har tilmeldt mig. Hvad er chancerne for, at jeg kommer med?

A: Når vi udvælger vores over 200 medarbejdere, prioriterer vi folk med relaterede kompetencer, tidligere medarbejdere, klubmedlemmer og venner af klubben højest. Men erfaringerne viser, at du har gode muligheder, hvis du er meldt til tidligt og i øvrigt er fyldt 18 år.

15-17 årige er selvfølgelig også meget velkomne, men vi er fra Roskilde Festivalen begrænset af antallet, som ikke må overstige 10% af medarbejderstaben.

Q: Jeg er under 18 år. Kan jeg komme med som medarbejder?

A: Festivalens regler angiver, at maksimalt 10 procent af vores medarbejdere må være under 18 år, dog skal man være fyldt 15 år inden første vagt. Som "ikke myndig" medarbejder må man i øvrigt ikke arbejde med salg, men der er masser af opgaver i produktionen, man kan tage del i.


OM BODEN & ARBEJDET:

Q: Hvor ligger boden?

A: Brazil ligger ved Apollo-scenen, en elektronisk scene, lige uden for port 10 ved Super G området på Camping East.

Q: Hvad består arbejdet af?

A: Alt, hvad der hører til en madbod: Tilberedning og anretning af mad, salg og kundeservice, oprydning/rengøring, opvask og alle mulige praktiske småting. Tæt på festivalstart og på infomødet kommer der yderligere oplysninger om arbejdets indhold. Du skal være forberedt på at arbejde i et storkøkken, der godt kan være fysisk krævende.

Q: Hvor meget skal man arbejde?

A: Alle medarbejdere skal arbejde omkring 30 timer fordelt på tre vagter (plus et to-timers infomøde) over hele festivalugen.



OM VAGTPLAN:

Q: Hvornår kommer vagtplanen?

A: Vagtplanen er færdig i ugen op til festivalstart, og den vil blive mailet ud til alle.

Q: Kan jeg selv afgøre, hvornår jeg får vagter?

A: Nej. Desværre har vi ikke mulighed for at tage hensyn til alles individuelle ønsker, men vi forsøger i videst mulige omfang. Alle må forvente at have mindst én vagt "mens musikken spiller". Der vil blive mulighed for at bytte vagter indbyrdes.

Q: Jeg har ingen mulighed for at arbejde før onsdag. Hvad gør jeg?

A: Hvis du på grund af eksamener, begravelse eller noget lige så vigtigt ikke kan arbejde de første dage af festivalen, så skriv det til hvidovrevolleyballklub@gmail.com. Skriv ”begrænset arbejdsperiode” i emnefeltet.

Q: Vi er to eller flere personer, som gerne vil have vores vagter sammen.

A:
 Det forsøger vi naturligvis at tage hensyn til. Der vil blive informeret nærmere om dette punkt på et senere tidspunkt.

OM ARMBÅND & INFOMØDE:

Q: Hvornår får jeg mit armbånd?

A: I ugen op til festivalstart modtager vi armbåndene fra festivalens ledelse, og vi udleverer dem til medarbejderne på et infomøde samme uge. Vi holder to møder, og man skal komme til et af dem. På dette møde får man armbåndet påsat og underskriver desuden en medarbejderkontrakt med klubben.

Q: Hvad hvis jeg ikke kan komme til infomøderne?

A: Det skal du. Af praktiske årsager er vi nødt til at prioritere folk, som kan være til stede på et infomøde. Så hvis du vil være sikker på et armbånd, så sørg for at være der. Hvis du bor udenfor Sjælland og er forhindret, vil der i enkelte tilfælde være mulighed for at afhente armbånd ved en af indgangene på Roskilde Festivalen (husk billede-ID). Dette vil ske på nogle aftalte tidspunkter efter aftale med de vagtplansansvarlige.

Tilmeld dig her